Mikä on Tuolinpäällinen?
Tutustu tarinaamme verkkosivustollamme.
Miten ottaa meihin yhteyttä?
Voit ottaa meihin helposti yhteyttä käyttämällä pientä chat-kuplaa näytön oikeassa alakulmassa tai täyttämällä yhteydenottolomakkeemme. Lupaamme vastata sinulle 24–48 tunnin kuluessa.
Kuinka kauan tilaukseni vastaanottaminen kestää?
Tarvitsemme 1–2 viikkoa tilauksesi käsittelyyn, tuotteiden valmistukseen ja ilmaisen toimituksen järjestämiseen. Pyrimme saamaan pakettisi sinulle mahdollisimman nopeasti tinkimättä tuotteidemme laadusta.
Voinko seurata tilaustani?
Tietenkin! Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse seurataksesi tilaustasi.
Seuranta kertoo, että paketti on toimitettu, mutta en ole saanut mitään. Onko tämä normaalia?
Älä huoli, näin voi käydä, jos tilasit useita tuotteita. Tuotteet lähetetään joskus erikseen varastotilanteen ja toimitusvarastojen mukaan. Saat loput artikkelisi seuraavien päivien aikana.
Kuinka paljon toimitus maksaa ja minne toimitat?
Toimitamme tuotteemme ilmaiseksi maailmanlaajuisesti Ranskan merentakaisia alueita lukuun ottamatta. Toimitusmaksua pyydetään seuraavilla alueilla: Guyana, Guadeloupe, Reunion, Martinique, Mayotte, Uusi-Kaledonia, Saint-Barthélemy, Saint-Pierre-et-Miquelon, Saint-Martin, Wallis-et-Futuna, Polynesia Ranska .
Mitä minun pitäisi tehdä, jos tilauksestani puuttuu tuote?
Jos tilasit useita tuotteita, ne on saatettu lähettää erikseen. Jos huomaat, että jokin tuote puuttuu, älä huoli, pakettisi saapuu pian.
En ole saanut tilaustani
Jos sinulla on ongelmia tilauksen kanssa, hoidamme riita-asiat puolestasi 100 % turvallisella toimituksellamme. Hoidamme kaiken henkilökohtaisesti ja lupaamme lähettää sinulle heti uuden paketin kustannuksellamme.
En asu Euroopassa
Ranskan ulkomaille suoritetuissa toimituksissa voi kestää jopa kuukausi tilauspäivästä, ennen kuin ne ovat taloudellisesti käytettävissäsi.
Voinko muokata tai peruuttaa tilaustani?
Voit muokata tilaustasi, kunhan se ei ole "käsittelemässä". Jos tilausta valmistellaan jo, veloitetaan peruutusmaksu 40 % ostohinnasta.
Voinko palauttaa tuotteen?
Voimme hyväksyä tuotteen palautuksen vain, jos siinä on todistettu virhe. Jos havaitset valmistusvirheen, lähetä meille kuva kyseisestä tuotteesta (mahdollisuuksien mukaan alkuperäisessä pakkauksessa) sekä tilausnumerosi. Palautuksen edellytyksenä on, että tuote on käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
Mitä maksutapoja hyväksyt?
Tarjoamme vain turvallisia maksutapoja, kuten pankki- ja luottokortteja, sekä verkkomaksupalveluita, kuten PayPal ja Stripe.
Miten voin tilata tuotteen?
Tuotteiden tilaaminen on helppoa noudattamalla näitä yksinkertaisia ohjeita: valitse haluamasi tuotteet, lisää ne ostoskoriin ja viimeistele sitten ostos napsauttamalla korikuvaketta näytön oikeassa yläkulmassa . Voit myös luoda tilin nopeuttaaksesi ja yksinkertaistaaksesi prosessia entisestään.
Haluaisin tilata erässä
Jos haluat tehdä joukkotilauksen, lähetä meille sähköpostia tukeemme saadaksesi lisätietoja.
Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on lisäkysymyksiä tai huolenaiheita. Olemme aina valmiita auttamaan sinua ja vastaamaan kaikkiin kysymyksiisi.